گوشی

ساخت وبلاگ


در اینجا لیستی از بهترین نرم افزارهای رایگان حذف پس زمینه ویدیو برای ویندوز آمده است. با استفاده از این نرم‌افزارها می‌توانید پس‌زمینه یک ویدیو را بدون تأثیر بر پیش‌زمینه ویدیو حذف کنید. به منظور حذف پس‌زمینه ویدیو، اکثر این نرم‌افزارها ابزار کلید کروما را ارائه می‌کنند. این ابزار به شما امکان می دهد پس زمینه ای متشکل از یک رنگ را حذف کنید. تعدادی از این نرم‌افزارهای حذف پس‌زمینه ویدیویی نیز قادر به حذف پس‌زمینه ویدیویی پیچیده متشکل از نور و رنگ‌های پیچیده هستند.

برای حذف پس‌زمینه ویدیو از هر نوع ویدیویی، این نرم‌افزارها از تکنیک روتوسکوپی استفاده می‌کنند. و برای انجام روتوسکوپی، یک یا چند ابزار تعیین مرز (Pen، BSpline و غیره) را برای انتخاب پیش زمینه ای که می خواهید در هر فریم ویدیو حفظ کنید، دریافت می کنید. این ابزارها علاوه بر حذف پس‌زمینه، به شما کمک می‌کنند تا پس‌زمینه را با رنگ، تصویر یا ویدیوی دیگر جایگزین کنید.

همه این نرم افزارهای حذف پس زمینه ویدیو اساساً نرم افزار ویرایشگر ویدیو با قابلیت اضافه شده برای حذف پس زمینه ویدیو هستند. از آنجایی که اینها نرم افزارهای ویرایشگر ویدیو هستند، بنابراین بسیاری از ابزارهای ویرایش ویدیو نیز توسط این نرم افزارها ارائه می شوند. می‌توانید ابزارهای ویرایشی مانند ویرایشگر Timeline، ابزار Slice، ابزار برش، ابزار تبدیل، انتقال ویدیو، جلوه‌های ویدیویی، گزینه‌های ویرایش صوتی و غیره را در این حذف‌کننده‌های پس‌زمینه ویدیو پیدا کنید. خوبی دیگر این نرم افزارها این است که می توانند فایل های ویدئویی با فرمت های مختلف مانند MP4، AVI، MOV، FLV، WMV و غیره را مدیریت کنند.

فرآیند حذف پس زمینه در این نرم افزارها چندان دشوار نیست. و برای ساده‌تر کردن فرآیند برای شما، مراحل حذف پس‌زمینه ویدیو را در توضیحات هر نرم‌افزار قرار داده‌ام. برای آشنایی بیشتر با این نرم افزارها، فهرست را مرور کنید.


نرم افزار حذف پس زمینه ویدیوی مورد علاقه من برای ویندوز:


DaVinci Resolve

نرم افزار مورد علاقه من است زیرا می تواند پس زمینه پیچیده را از هر ویدیویی حذف کند. به علاوه، هر دو روش محبوب حذف پس‌زمینه ویدیو یعنی روتوسکوپی و کلید کروما را ارائه می‌دهد.
همچنین می‌توانید لیست بهترین نرم‌افزار Photo Background Remover، Batch Video Resizer و Video Invitation Maker را برای ویندوز بررسی کنید.


DaVinci Resolve یک نرم افزار حذف پس زمینه ویدیویی رایگان برای ویندوز، لینوکس و MacOS است. با استفاده از این نرم‌افزار ویرایش ویدیوی ویژه، می‌توانید ویدیوها را ویرایش کنید، ویدیوهای وبلاگ بسازید، فیلم‌های درجه رنگی ایجاد کنید، و بسیاری از کارهای مربوط به ویرایش ویدیو را انجام دهید. این نرم افزار در درجه اول به دلیل درجه بندی رنگ های پیشرفته و ابزارهای پیشرفته ویرایش ویدیو شناخته شده است. خوبی این نرم افزار این است که می تواند پس زمینه هر نوع ویدیویی را حذف کند، حتی اگر پس زمینه از رنگ ها و نورهای پیچیده تشکیل شده باشد.


برای حذف پس‌زمینه ویدئو، این نرم‌افزار دو تکنیک جداسازی پس‌زمینه ویدئویی به نام‌های روتوسکوپی و کلید کروما را ارائه می‌دهد. تکنیک روتوسکوپی می تواند پس زمینه پیچیده ویدیو را حذف کند. از طرف دیگر، روش chroma key تنها پس‌زمینه ویدیویی متشکل از یک رنگ را حذف می‌کند.

نحوه حذف پس زمینه ویدیو از طریق تکنیک DaVinci Resolves’ Chromakey:

این نرم افزار را راه اندازی کنید و از منوی File برای وارد کردن ویدیو به این نرم افزار استفاده کنید.
پس از آن به بخش Edit رفته و ویدیوی بارگذاری شده را از قسمت Media به ویرایشگر Timeline رها کنید.
سپس به بخش Color بروید و ابزار Qualifier را برای انتخاب رنگ پس‌زمینه انتخاب کنید.


اکنون بر روی ابزار Invert کلیک کنید تا پیش زمینه حفظ شود و پس زمینه حذف شود.
سپس، به ناحیه گراف گراف بروید و روی آن کلیک راست کنید تا خروجی آلفا اضافه شود. و خروجی HSL Qualifier موجود روی گراف گره را با خروجی آلفا بپیوندید.

در آخر، به بخش Deliver رفته و دکمه Render را فشار دهید تا ویدیو در فرمت خروجی پشتیبانی شده ذخیره شود.

نحوه حذف پس‌زمینه ویدیو از طریق تکنیک Rotoscoping DaVinci Resolves:

رابط کاربری این نرم افزار را باز کرده و یک ویدیو در این نرم افزار بارگذاری کنید. پس از آن، با رفتن به بخش ویرایش، ویدیوی بارگذاری شده را روی Timeline رها کنید.
حالا به بخش Fusion بروید و ابزارهای تعیین مرز مانند Polygon، BSpline، Ellipse و غیره را بر اساس آن انتخاب کنید.
در هر فریم ویدیو باید مرز شی اصلی را مشخص کنید.
پس از تعیین مرز شی اصلی در هر فریم، به قسمت Nodes رفته و گره ویدیوی ورودی را با گره MediaIn1 متصل کنید.
در آخر به قسمت Deliver رفته و فیلم را با فرمت ویدیوی خروجی دلخواه رندر کنید.
فرمت های ویدئویی خروجی پشتیبانی شده در آن شامل MP4، MOV، ویدئوهای Vimeo، ویدئوهای یوتیوب و غیره است.

ویژگی های اضافی:
Fairlight: بخش ویرایش صوتی پیشرفته این نرم افزار است که از طریق آن می توانید به راحتی نمونه موسیقی و میکروفن را ویرایش کنید. حتی یک کتابخانه جلوه های صوتی را فراهم می کند که در آن می توانید جلوه های صوتی زیادی پیدا کنید.
ضبط: با استفاده از آن، می‌توانید فید وب‌کم را ضبط کرده و به سرعت آن را در پروژه ویدیویی خود بگنجانید.


این یکی از بهترین نرم افزارهای رایگان حذف پس زمینه ویدیو است زیرا هر دو روش محبوب حذف پس زمینه ویدیو را ارائه می دهد.

 

گوشی...
ما را در سایت گوشی دنبال می کنید

برچسب : حذف پس زمینه ویدئو, نویسنده : mahsaasadi mahsaasadi بازدید : 138 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 19:58

یکی از بهترین چیزها در مورد بازی اندروید این است که قابل حمل است، شما می توانید هر کجا که بخواهید بازی کنید. مشکل این راه‌اندازی این است که بسیاری از بازی‌ها برای اجرای آن‌ها به اتصال اینترنت نیاز دارند. خوب، این بوی بد می دهد، بنابراین ما اینجا در Android Police لیستی از بهترین بازی های اندرویدی را که کاملا آفلاین هستند، گردآوری کرده ایم، عناوینی که برای رفت و آمدهای روزانه یا سفرهای تابستانی شما عالی هستند. بنابراین، اگر از بازی‌های خود خسته شده‌اید که از شما می‌خواهند فقط برای بازی به اینترنت وصل شوید، خلاصه امروز برای شما مناسب است.

بهترین بازی آفلاین اندروید

Dead Cells

Dead Cells به راحتی یکی از بهترین پلتفرمرهای سرکش موجود در فروشگاه Play است. به طور کلی، پورت اندروید کاملاً فوق العاده است. در تنظیمات بازی می‌توانید از بین 30 فریم در ثانیه، 60 فریم در ثانیه و فریم بر ثانیه نامحدود انتخاب کنید، همچنین یک گزینه گرافیکی HD برای همه افرادی که یک دستگاه بی‌نقص دارند، وجود دارد.

من شخصاً زمان زیادی را صرف بازی این سرکش در اندروید کرده‌ام و با اطمینان می‌توانم بگویم که این بازی مانند کره با حداکثر تنظیمات روی سخت‌افزار رده بالا اجرا می‌شود. در حالی که این عنوانی است که نیاز به کنترل های دقیق دارد، اما به طور کامل با صفحه لمسی و همچنین یک کنترل کننده فیزیکی قابل پخش است.
وقتی صحبت از پلتفرمرها به میان می‌آید، Dead Cells بهترین است، بنابراین اگر هنوز بازی نکرده‌اید، مطمئن شوید که این بازی را از دست ندهید زیرا واقعاً می‌توانید در هر جایی بازی کنید.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید بهترین کارت گرافیک ام اس ای

Grand Mountain Adventure

بازی‌های ورزشی زمستانی در روزهای PS1/PS2 بسیار محبوب بودند، اما به نظر می‌رسد این سبک در سال‌های اخیر از بین رفته است و تنها Ubisoft دارای پوشش AAA است. خوشبختانه، Toppluva AB مناسب دید که یکی از بهترین بازی‌های ورزش‌های زمستانی را در حافظه اخیر ایجاد کند، و با وجود اینکه این یک بازی موبایلی است، مملو از محتوایی است که همه آن‌ها را می‌توان به صورت آفلاین بازی کرد.
در مجموع هفت کوه جهان باز برای کاوش وجود دارد که بیش از 100+ چالش را در سراسر این نقشه ها اضافه می کند. می‌توانید اسکی کنید، می‌توانید اسنوبرد را انجام دهید، و پشتیبانی از کنترلر گنجانده شده است. حتی یک حالت ذن بازی آزاد برای کسانی که فقط می خواهند به شیب ها بروند وجود دارد. در همه جا، این یک بازی عالی است که نباید آن را از دست داد، به خصوص اگر از طرفداران بزرگ Coolboarders/SSX هستید.

Monument Valley

Monument Valley یک بازی قدیمی اما خوب، یک بازی پازل نرم است که در آن با هر سطح تعامل می کنید و آن را به میل خود خم می کنید تا مطمئن شوید که شخصیت شما به موقعیت دلخواه خود می رود تا معما را حل کند. گرافیک نرم و نرم است، کنترل ها پاسخگو هستند، و بازی چالش برانگیز است. این همه آن چیزی است که یک بازی باید باشد، و همچنین به لطف گیم پلی کوچکش، برای موبایل نیز عالی است.


در حالی که پس از نصب بازی، یک بررسی مجوز وجود دارد، پس از اینکه در اولین بوت آپ متصل شدید، می توانید بدون اتصال به اینترنت بازی کنید، دقیقاً به همین دلیل است که Monument Valley در جمع بندی امروز قرار دارد. این یک بازی عالی برای انجام آفلاین است. بنابراین اگر هنوز این شاهکار را تجربه نکرده اید، آیا زمان آن نرسیده است که در نهایت آن را به چرخش درآورید؟
اگر از بازی های بسیار چالش برانگیز به سبک آرکید لذت می برید، خوش شانس هستید.

Super Hexagon کاملاً با این توضیحات مطابقت دارد، و با توجه به اینکه با پشتیبانی از نرخ فریم بالا همراه با پشتیبانی از کنترلر به روز شده است، نسخه برجسته ای است که بسیار قدیمی است اما همچنان پشتیبانی می شود. بعلاوه، همانطور که انتظار دارید، می‌توان کل آن را به‌صورت آفلاین بازی کرد، و به لطف بازی کوچک آن، آن را به عنوانی عالی برای مسافران تبدیل می‌کند.
جلسات معمولاً سریع هستند و شکست یک امر ثابت است، اما مطمئناً در مورد تلاش مکرر برای تسلط بر قوانین ساده و حرکت سریع بازی چیز فوق‌العاده جالبی وجود دارد.

بیشتر بدانید: بررسی دوربین های عکاسی فوجی (Fuji)

Stardew Valley

Stardew Valley یک شبیه‌ساز کشاورزی و زندگی است، یک ژانر به ظاهر خاص با یک پایگاه هواداران اختصاصی. اگر به یاد دارید که در گذشته با عناوینی مانند Harvest Moon سرگرم می‌شدید، این گیم‌پلی مشابه (اما گسترده‌تر) دارد – بدون اسپویلر. نکته این است که شما به راحتی می توانید صدها ساعت را با قابلیت پخش مجدد زیاد صرف بازی کنید.


مطمئناً، همه چیز به اندازه کافی ساده با کاشت چند محصول و شاید پرورش یک یا دو مرغ شروع می شود، و اگر ترجیح می دهید با سرعت معمولی بازی کنید، عالی است. پس باز هم، اگر واقعاً به دنبال یک بازی با کمی عمق هستید، نه اینکه به یک کمپین بی پایان اشاره کنیم، Stardew Valley به راحتی بهترین انتخاب من در جمع بندی امروز است، به خصوص که بازی از گیم پد پشتیبانی می کند. بنابراین نه تنها این یک بازی سرگرم‌کننده برای بازی با کنترل‌های لمسی روی تلفن است، بلکه به لطف پشتیبانی از کنترلر همراه و بدون نیاز به اتصال به اینترنت، واقعاً می‌توانید در حین بیرون از خانه به رایانه‌های لوحی و کروم بوک بپردازید.

Civilization VI - Build A City | Strategy 4X Game


رسانه Aspyr سرانجام در سال 2020 پورت موبایل خود را برای Civilization VI به اندروید آورد. این مورد غافلگیرکننده بود، اما قطعاً مورد استقبال قرار گرفت. همانطور که انتظار دارید، Civilization VI یک بازی سخت است، با نقشه‌ای مملو از واحدها، قلمروها، شهرها و بازیکنان هوش مصنوعی که شبیه‌سازی دائماً در حال رشد را تغذیه می‌کند. این بدان معناست که عملکرد می تواند در اواخر بازی کاهش یابد، به خصوص زمانی که زمان بارگذاری به میان می آید.

به خاطر داشته باشید که این عنوان حتی در جدیدترین آیپد پرو و همچنین نینتندو سوییچ نیز به چشم می خورد، بنابراین افت فریم تقریباً انتظار می رود. با این حال، نسخه اندروید علیرغم برخی مشکلات جزئی، لذتی مطلق است، و به لطف استفاده آزمایشی رایگان 60 حرکتی، همه می‌توانند قبل از خرج کردن یک سکه، بازی را آزمایش کنند تا ببینند عملکرد آن در دستگاه خود چگونه است. در اطراف، این یک پورت محکم از Aspyr Media است، و بازی در صفحه نمایش های بزرگتر مانند تبلت ها بسیار عالی است. بهتر از همه، از آنجایی که برای بازی به اتصال اینترنت نیاز ندارید، برای جلسات قابل حمل عالی است.

بیشتر بدانید: نقد و بررسی دوربین های عکاسی سونی

ما در این مطلب به معرفی 5 تا از بهترین بازی های اندروید افلاین پرداخته ایم که شما می توانید به حسن انتخاب یک و یا همه آن ها را تماشاکنید. 

منبع

گوشی...
ما را در سایت گوشی دنبال می کنید

برچسب : بهترین بازی های اندروید, بهترین بازی های آفلاین اندروید, بهترین بازی های افلاین, نویسنده : mahsaasadi mahsaasadi بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 19:46